Grafică Publicitară pentru Print si Online

Creativitatea din spatele unui design printat sau digital va atrage atenția publicului țintă dedicat afacerii tale și va contribui la poziționarea brand-ului într-o zonă principală în ceea ce privește top-ul personal ales de cumpărător. La Identity Media suntem de părere că o imagine face cât 1.000 de cuvinte și suntem pregătiți să împărtășim cu tine idei și concepte ce îți pot propulsa afacerea în vârful pieței.

Vreau să Colaborăm

Avantajele graficii web și ce reprezintă

La Identity Media suntem de părere că impactul pe care tehnologia și, în special mediul online, îl au asupra mijloacelor de promovare pentru un brand sunt majore, iar grafica web sau digitală este o metodă importantă care atrage atenția unui public atent selectat, cu un cost mai mic în comparație cu un grafic printat.

Astfel, principalele avantaje sunt:

1
Costuri reduse
O campanie digitală demarată în mediul online va fi mult mai accesibilă pentru o afacere mică sau medie, întrucât se poate plia mai ușor pe un buget stabilit inițial, fără prea multe costuri adăugate.
2
Publicul țintă este ales
Un alt avantaj al unei campanii digitale îl reprezintă abilitatea de a alege publicul căruia îi este dedicată campania, astfel succesul acestia crește considerabil.
3
Șansa de a crea o campanie virală
Un avantaj unic al graficii web este șansa de a crea un conținut sau o campanie virală, preluată de public și chiar de alte brand-uri ca și un exemplu pozitiv. O campanie virală este cea care se bucură de o popularitate bruscă și extrem de ridicată, ceea ce va duce automat la creșterea traficului pentru website-ul afacerii tale și chiar creșterea masivă a vânzărilor.

Avantajele graficii print și ce reprezintă

Grafica print reprezintă un mijloc clasic de promovare a unei afaceri, și implică modalități cunoscute de publicul larg, precum afișe, flyere sau chiar bannere outdoor. Acest tip de grafică are abilitatea de a ajunge la audiența largă, întreg spectrul de persoane disponibile pe piață și creează o modalitate unică de selecție a audienței interesate, aceasta venind către brand în momentul în care este interesată de produs sau serviciu.

Avantajele acestei forme de promovare:

1
Atinge un public larg
Promovarea printată are puterea de a atinge un public larg, diferit de cel țintit în unele situații și poate atrage cumpărători din alte arii de interes.
2
Crește gradul de conștientizare a brand-ului tău
În momentul în care se creează o campanie de mari dimensiuni, sub formă print, de felul banner outdoor sau colantare pentru o mașină, publicul larg va observa prezența afacerii tale în mediul respectiv, ceea ce va duce la creșterea interesului pentru brand și a curiozității de a descoperi mai mult.
Ce oferim în materie de grafică?

Design better and spend less time without restricting creative freedom. Combine seamlessly fitting layouts, customize everything.

Best selling theme.

Get Essentials today and start building next-generation websites.

Support Included.

Get Essentials today and start building next-generation websites.

Word-class Design

Get Essentials today and start building next-generation websites.

Așadar, indiferent de alegerea pe care dorești să o faci pentru afacerea ta, noi suntem aici să te susținem și îndrumăm către cea mai bună decizie.

În vederea graficii, fie print sau web, este important să setezi, încă din primul pas, ideea pe care afacerea ta dorește să o creeze în mintea consumatorului, precum și impactul pe care dorești ca această campanie să îl aibă în ochii publicului larg.

În funcție de ideea de bază pe care o ai pentru business-ul tău, este necesar să determini dacă această campanie are rol pur informativ, educativ sau dorește să genereze vânzări. Din fericire, noi suntem aici cu întrebările de bază, care te vor ajuta să iei decizia potrivită și de impact pentru brand-ul tău.

Check all features
Particle element